Angajamentul nostru pentru dezvoltarea și susținerea comunităților locale, bazat pe 3 piloni de sustenabilitate: educație, comunitate și protecția mediului.
Sustenabilitate

#ResponsabiliÎmpreună pentru Sustenabilitate
+Natura unui MULȚUMESC! - un demers ambițios de colectare selectivă a deșeurilor din galeriile comerciale și food court
Începând din noiembrie 2020, Ploiești Shopping City a implementat campania „Natura unui MULȚUMESC!”, inițiativă ce are drept scop crearea infrastructurii pentru colectarea selectivă în spațiile comune (galerii comerciale și food court), reducerea plasticului și a risipei alimentare prin transformarea deșeurilor organice din food court în compost.
Succesul campaniei „Natura unui MULȚUMESC!” a primit Premiul GOLD for Best Practices in Community Involvement – Categoria Mediu – Managementul Deșeurilor, distincție oferită de publicația Community Index.
Ziua Mediului - Acțiune ecologizare, în parteneriat cu organizația Let’s Do it Romania!
În iunie 2021, Ploiești Shopping City a organizat o acțiune de ecologizare și responsabilizare a comunității locale în fața problemelor actuale de mediu, în parteneriat cu Asociația Let’s Do It, Romania!.
Rezultate:
24 de voluntari au ecologizat malurile râului Teleajen în zona Bucov, strângând o cantitate de 600 kg deșeuri colectate selectiv (plastic, sticlă, metal, deșeu menajer), preluate apoi de centrele locale de reciclare autorizate.
Pădurea din mall - Ploiești Shopping City și Școala de Flori au creat o pădure în mall, în cadrul inițiativei de încurajare a colectării selective „Natura unui MULȚUMESC”
Pentru a atrage atenția asupra nevoii unui comportament responsabil și prietenos față de natură, Ploiești Shopping City a creat în centrul comercial un colț de pădure, cu ajutorul floriștilor de la Școala de Flori. Proiectul face parte din campania „Natura unui MULȚUMESC”, prima inițiativă de colectare selectivă și administrare a deșeurilor la sursă a unui centru comercial din Ploiești.
Pentru realizarea pădurii din mall, echipa de floriști, condusă de Ileana Militaru, a folosit 1000 de bulbi de primăvară (zambile, lalele, muscari, narcise albe, narcise galbene, ghiocei, primule, erica, calluna) și 200 metri pătrați de mușchi de pădure.
Educație

#ResponsabiliÎmpreună pentru Educație
Comunitate

#ResponsabiliÎmpreună pentru Comunitate
+Programul RECICLEAZĂ O POVESTE
În 2019, Ploiești Shopping City a lansat programul RECICLEAZĂ O POVESTE, prin care își propune să promoveze cititul ca principal mijloc de educare, și să contribuie constant la conștientizarea importanței reciclării.
În aprilie 2021, Ploiești Shopping City în parteneriat cu Carrefour Ploiești Shopping City, asociația E-CIVIS și Magic FM a organizat cea de-a șaptea ediție a programului RECICLEAZĂ O POVESTE. Programul încurajează clienții să doneze cărțile vechi și deteriorate în schimbul unui voucher de reducere de până la 50% pentru achiziționarea de cărți noi în hipermarketul Carrefour Ploiești Shopping City. Pentru fiecare 10 cărți vechi colectate, Ploiești Shopping City donează o tabletă complet dotată pentru școală unui copil defavorizat din comunitatea locală prahoveană. În 2021, de Ziua Internațională a Cărții, Ploiești Shopping City a donat 30 de tablete AllView elevilor de la Școala Gimnazială „Dumitru Brezeanu”, din comuna Teișani, județul Prahova.
Campania #NuMaiStămAcasă
Odată cu redeschiderea centrului comercial în luna iunie 2020, Ploiești Shopping City a dăruit angajaților din prima linie ai Serviciului de Ambulanță Județean Prahova kit-uri pentru #NuMaiStămAcasă. Kit-urile, distribuite către 348 de angajați din prima linie a Serviciului de Ambulanță Județean Prahova, conțineau, pe lângă mulțumiri pentru sutele de ore nedormite și dăruite sănătății din comunitate, vouchere cadou pentru cumpărături în siguranță.
Campania Biciclește și bucură-te de GREAT TIMES!, 17 iunie - 12 iulie 2020
În luna iunie 2020, dupa 3 luni de lockdown în România, nevoia oamenilor de a ieși din casă și de a face sport a fost mai mare ca niciodată.
Cu toate acestea, oportunitățile erau puține, iar oamenii se temeau să meargă la piscine, săli sau terenuri de sport, etc. În plus, transportul public nu era perceput ca fiind sigur la acel moment. Ploiești Shopping City a găsit momentul perfect pentru a încuraja ciclismul urban ca mijloc de transport sigur, dar și ca stil de viață eco-chic.